måndag 9 maj 2011

måndag

måndag
jag vet ingen skillnad på dagarna längre, har ingen koll alls
iallafall så håller jag på och skaffar mig en skaplig bränna inför turkiet och den här dagen har bestått av att sola och plugga..
och nu ska jag hänga tvätt, sen laga mat antar jag.

men helst av allt skulle jag nog vilja gå och lägga mig & kliva upp den 27 maj, bara packa, sova och åka iväg med brudarna!


Det är dags att tänka efter
och jag vill inte följa med
det har regnat hela sommaren
och jag känner med det

Jag ville vänta tills du frågade
och du frågade tillslut
jag hörde sånger i mitt huvud
men dom kom aldrig ut

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig



i min säng, min sköna säng.. vill jag sova tills jag VILL kliva upp. nu, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar