tisdag 3 maj 2011

ända upp till stjärnorna & tillbaka.

halloj!
tänkte försöka göra ett nytt försök med bloggningen, de är nog ett år sen sist, så de kanske är dags :)

iallafall, så är det maj och jag tar studenten om en månad. EN MÅNAD, helt knepig tanke..
förstår inte vart tiden tagit vägen & vad jag har gjort under dessa tre år.... ger mig ångest att tänka på att tre år av mitt liv bara är slut.
den 28onde maj åker jag och två vänner till Alanya och festar, solar och shoppar.. en resa helt utan "krav" på vad man ska göra på dagarna, bara semester och ta det som de kommer, ska bli GALET skönt.

livet fortsätter & jag har haft jättemysiga veckor och dagar den senaste tiden, dock kanske det händer lite för mycket i mitt liv nu, de känns som att de är kaos i mitt huvud och jag vet inte riktigt vilka beslut jag ska ta och vad jag borde göra, för justnu finns inget rätt och fel, bara vad jag själv vill, och de är de som är problemet.. jag VET inte vad jag vill, attans alltså.

och den här dagen har bestått av lite skola, hade dock ingen lektion, sen granngården, apoteket och stan med hanne för lite shopping.. för mig blev det två SJUKT snygga ringar, två par leggings och ett par skor, lagomt sådär.

ska lägga in lite bilder på datan nu och sen kommer det nog några såna med! :) tänkte försöka att inte ha en sån tråkig blogg med bara massa text som blir jobbigt att läsa.

pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar